MOŽNOSTI DOPRAVY

Zásielky doručujeme kuriérskou spoločnosťou SLOVAK PARCEL SERVICE s.r.o.

Doručenie tovaru na dodaciu adresu do 24 hodín / max. 48 hod. / od vyexpedovania tovaru z nášho skladu. Doručenie tovaru sa štandardne uskutočňuje v pracovných dňoch medzi 08:00 – 17:00. Pred dodaním tovaru vás kuriér bude telefonicky kontaktovať. Pri platbe bankovým prevodom je tovar expedovaný až po prijatí platby za objednávku na náš účet. 

 

  • Pri objednávke s hmotnosťou balíka od 0,01 kg do 5 kg je cena za dopravu 6,6 €.
  • Pri objednávke s hmotnosťou balíka od 5,01 kg do 10 kg je cena za dopravu 8,40 €.
  • Pri objednávke s hmotnosťou balíka od 10,01 kg do 15 kg je cena za dopravu 12 €.
  • Pri objednávke s hmotnosťou balíka od 15,01 kg do 25 kg je cena za dopravu 16,80 €.
  • Pri objednávke s hmotnosťou balíka od 25,01 kg do 70 kg je cena za dopravu 48 €.
  • Pri objednávke s hmotnosťou balíka od 70,01kg do 100kg je cena za dopravu 78 €.
  • Pri objednávke s hmotnosťou balíka od 100,01kg je cena za dopravu 114 €.

 

Dôležité upozornenie

Internetový obchod bgb-eshop.sk nezodpovedá za:

  • nedoručenie zásielky z dôvodu nesprávne zadaných kontaktných údajov v kontaktnom formulári, resp. nesprávne zadaných fakturačných údajov (nesprávne zadanou adresou prijímateľa zásielky)
  • oneskorenie, alebo nedoručenie tovaru z dôvodu vyššej moci

Dodanie tovaru

  • V prípade, že objednaný tovar  nie je na sklade, kontaktujeme zákazníka telefonicky a navrhneme ďalší postup – napr. iný tovar, predĺženie dodacej lehoty alebo odstúpenie od zmluvy.
  • V prípade neprítomnosti zákazníka na uvedenej adrese bude tento telefonicky kontaktovaný zmluvným dopravcom a bude dohodnutý prípadný ďalší termín doručenia.
  • Ak je tovar skladom je expedovaný podľa kapacitných možností v čo najkratšom čase.
  • Ak sa v objednávke nachádza viac druhov tovaru a časť z nich nie je skladom, informujeme o tom kupujúceho s možnosťami čiastočných dodávok.
  • Spolu s tovarom je zákazníkovi zasielaná faktúra (daňový doklad).

Doporučený postup pri preberaní zásielky

  • skontrolujte, či nie je obal výrobku poškodený. V prípade, že obal bude javiť známky poškodenia (napr. bude roztrhnutý, rozlepený apod.), odporúčame tovar nepreberať alebo prevziať balík a do odovzdávacieho protokolu uviesť „PREVZAL S VÝHRADOU“
  • v prípade, že obal bude v poriadku, tovar zaplaťte a prevezmite
  • po zaplatení Vám dopravca vystaví príjmový doklad o zaplatení tovaru – POZOR – dôležité pre účtovníctvo
  • pri vybaľovaní produktu dbajte na to, aby ste obal a vnútorné  výplne rozbaľovaním nepoškodili
  • ak po rozbalení zistíte poškodenie výrobku, okamžite nás kontaktujte