MOŽNOSTI DOPRAVY

Zásielky doručujeme kuriérskou spoločnosťou SLOVAK PARCEL SERVICE s.r.o.

Doručenie tovaru na dodaciu adresu do 24 hodín / max. 48 hod. / od vyexpedovania tovaru z nášho skladu. Doručenie tovaru sa štandardne uskutočňuje v pracovných dňoch medzi 08:00 – 17:00. Pred dodaním tovaru vás kuriér bude telefonicky kontaktovať. Pri platbe bankovým prevodom je tovar expedovaný až po prijatí platby za objednávku na náš účet. 

 

  • Pri objednávke s hmotnosťou balíka od 0,01 kg do 5 kg je cena za dopravu 6,60 €.
  • Pri objednávke s hmotnosťou balíka od 5,01 kg do 10 kg je cena za dopravu 8,40 €.
  • Pri objednávke s hmotnosťou balíka od 10,01 kg do 15 kg je cena za dopravu 12 €.
  • Pri objednávke s hmotnosťou balíka od 15,01 kg do 25 kg je cena za dopravu 16,80 €.
  • Pri objednávke s hmotnosťou balíka od 25,01 kg do 70 kg je cena za dopravu 48 €.
  • Pri objednávke s hmotnosťou balíka od 70,01kg do 100kg je cena za dopravu 78 €.
  • Pri objednávke s hmotnosťou balíka od 100,01kg je cena za dopravu 114 €.

 

Dôležité upozornenie

Internetový obchod bgb-eshop.sk nezodpovedá za:

  • nedoručenie zásielky z dôvodu nesprávne zadaných kontaktných údajov v kontaktnom formulári, resp. nesprávne zadaných fakturačných údajov (nesprávne zadanou adresou prijímateľa zásielky)
  • oneskorenie, alebo nedoručenie tovaru z dôvodu vyššej moci

Dodanie tovaru

  • V prípade, že objednaný tovar  nie je na sklade, kontaktujeme zákazníka telefonicky a navrhneme ďalší postup – napr. iný tovar, predĺženie dodacej lehoty alebo odstúpenie od zmluvy.
  • V prípade neprítomnosti zákazníka na uvedenej adrese bude tento telefonicky kontaktovaný zmluvným dopravcom a bude dohodnutý prípadný ďalší termín doručenia.
  • Ak je tovar skladom je expedovaný podľa kapacitných možností v čo najkratšom čase.
  • Ak sa v objednávke nachádza viac druhov tovaru a časť z nich nie je skladom, informujeme o tom kupujúceho s možnosťami čiastočných dodávok.
  • Spolu s tovarom je zákazníkovi zasielaná faktúra (daňový doklad).

Doporučený postup pri preberaní zásielky

  • skontrolujte, či nie je obal výrobku poškodený. V prípade, že obal bude javiť známky poškodenia (napr. bude roztrhnutý, rozlepený apod.), odporúčame tovar nepreberať alebo prevziať balík a do odovzdávacieho protokolu uviesť „PREVZAL S VÝHRADOU“
  • v prípade, že obal bude v poriadku, tovar zaplaťte a prevezmite
  • po zaplatení Vám dopravca vystaví príjmový doklad o zaplatení tovaru – POZOR – dôležité pre účtovníctvo
  • pri vybaľovaní produktu dbajte na to, aby ste obal a vnútorné  výplne rozbaľovaním nepoškodili
  • ak po rozbalení zistíte poškodenie výrobku, okamžite nás kontaktujte

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie